millet oturmuş televizyonun başına, okullar açılacak mı, restaurantlar ne olacak, esnafa vergi indirimi ne olacak diye beklerken darbe diyor, uydu diyor, üniversite okuyor herkes diyor, şaka gibi, kendimi keseceğim artık yeter ya. 44 yaşına girdim ben daha kötü bir yönetici görmedim bu ülkede arkadaş.
edit: imla falan.
02.02.2021 · 40. sıra
ne guzel komsumuzdun sen fahriye abla
01.02.2021 19:49 ~ 19:57