bir galatasaraylı olarak beşiktaş'ı hayretle izlemekteyim. yıllardır forvet sıkıntısı çekmeyen bu takımın yıllardır kaleci sıkıntısı çekmesi çok ilginç.
kendimi bildim bileli takip ederim beşiktaş'ı. severim de şimdi yalan söylemeyeyim.
yani iyi forvetlerini yazayım hatırladığım: ilk anda aklıma gelen delgado, bobo, almeida, demba ba, mario gomez, cenk, ayıboğan, burak ve şimde de genç yetenek umut.
şimdi de iyi kalecileri yazıyorum: cordoba amk.
yemin ederim başka hatırladığım yok. sanırsam scout ekibiniz halı sahada " ben golcüyüm aga kaleye geçmem " diyen tayfadan oluşuyor. dldkkdkdjd
02.02.2020 · 8. sıra
alezengi
01.02.2020 17:53 ~ 17:54