imamoğlu da yapsa kurum da yapsa saçmalıktır. hizmet yapmak amacıyla toplumun tamamından elde ettiğin geliri belli özel kesimlere fayda sağlamak için harcarsan bunun adı belediyecilik değil ancak populizm olur.
hiç tanımadığımız insanların sırf çocuğu var diye ulaşım ücretini biz niye karşılıyoruz? çok seviyorsanız kendi cebinizden verin!
26.01.2024 · 46. sıra
chuckal
25.01.2024 15:32 ~ 15:34