elalem juno'yu jupiter'e gonderip bugün itibariyle gezegenden gelecek verileri beklerken, biz şili'ye badem bıyık gönderip hilali bekliyoruz.
gerçi ne önemi var ki, nasıl olsa merkel'i bile kıskandıran bir mega köprümüz var!
06.07.2016 · 33. sıra
nizamulmulk
09:51