Sık geçen başlıklar

şişman ve çirkin insanlarla görüşmüyorum 2

ekşi'de gör
bu insanların 3-5 liraya alınacak ucuz karbohidratlardan başka bir mutluluk kaynağı kalmadı.

ağzını midesini şekerle, unla, kafeinle doldurmak milyonlarca insanın hayattan alabildiği en ulaşılabilir zevk olmuş durumda.

bu şartlarda kimseye neden şişmansın neden şöyle böylesin diye kızılamaz.

sizin imkanlarınıza sahip olsalardı böyle olmazlardı.