Sık geçen başlıklar

şişko olmasına rağmen facebook'u olan insan 1

ekşi'de gör
beyinsiz olmasına rağmen yazı yazan insan gibidir.

yazı ne için yazılır, düşünceleri yaymak için. ee beyinsizsin neyi yaymaya çalışıyorsun? ben gerçekten bazen anlamıyorum. ama yine de tercihlere saygılıyım neden olmasın.