beyinsiz olmasına rağmen yazı yazan insan gibidir.
yazı ne için yazılır, düşünceleri yaymak için. ee beyinsizsin neyi yaymaya çalışıyorsun? ben gerçekten bazen anlamıyorum. ama yine de tercihlere saygılıyım neden olmasın.
10.10.2015 · 23. sıra
cari acik
09.10.2015 18:24