Sık geçen başlıklar

şezlong için 364 tl istemek 1

ekşi'de gör
paran yoksa gitme demiyoruz, paran varsa da gitme diyoruz. gitmeyin. başkalarının da gitmemesine vesile olun. çünkü bunlar herkese yolunacak kaz gözüyle bakıyor. fiyatlar uçtukça uçuyor. böylelerine para falan kazandırmayın.

gitmeyin abicim, şimdi isim vermeyelim ama zibilyon kadar mekan var oralardan çok daha güzel tatil yerleri olan. ha ama sizin derdiniz sakin bir tatil yapıp kafa dinlemek değil de kalabalık ortamlarda piyasa yapıp ego tatminiyse o vakit ağlamayın kardeşim. müstehak size.