onun da özür dileyip tövbe edip yırtacağı, bizim de gene mal gibi ortada kalacağımız olaydır.
alıştık zaten.
07.04.2018 · 19. sıra
kesinlikle dengesizim
06.04.2018 00:12 ~ 00:15