Sık geçen başlıklar

şeytan'ın evrende hakkını arayan ilk kişi olması 1

ekşi'de gör
evren dediysek de “semavi evreni”. hakkını aradığı için yüce allahımız tarafından hor görülüp terörist ilan edilmiş, lanetlenmiştir. haklı mıdır, değil midir bilmem, fakat hakkını sonuna kadar aradığı çok açıktır. sahi yüce allahımız neden onu sürekli bize kötülüyor hiç anlamıyorum belki derdini anlatıp haklığını kanıtlamasını istemediği için mi? bilemedim sözlük bilemedim.

t: avukatlık mesleği ile şeyta’nın sürekli birbirine yakıştırılması üzerine, aklıma gelen dini-felsefik bir soru.

edit: bugünlerde üzerine düşündüğüm diğer bir bilinmezlik olarak (bkz: büyücülerin evrenin yazılımcıları olması)