Sık geçen başlıklar

şenol güneş'ten sonraki beşiktaş teknik direktörü 1

ekşi'de gör
göreve geldikten sonra 6 ay içinde kovulacak teknik direktördür. nedeni de çok basit, şu an elimizdeki kadroyu olduğundan çok daha iyi gösteren bir teknik direktörümüz var, hatta hoca kadroyu o kadar iyi gösteriyor ki, kendi işini tehlikeye atıyor. şenol güneş gittikten sonra ise bu kadronun aslında çok yetersiz olduğu kabak gibi ortaya çıkacak ve 'bu kadro 2 sene üst üste şampiyon oldu, şampiyonlar liginden lider çıktı, nasıl bu kadar kötü top oynuyor' denerek yeni teknik direktör de gönderilecek. sonrasında şu an gs'nin içinde bulunduğu gibi 3 senede 5 teknik direktör öğüten bir süreç başlayacak. biz bu filmi çok izledik. bi sonraki hocanın başına ne gelecek şimdiden belli. lucescu gittikten sonra ki beşiktaş'tan farkımız kalmayacak.