başlık "şenol güneş'in yardımcısını elindeki bazukayla tehdit ederek domuz bağıyla bağlayıp kerpetenle tırnaklarını sökmesi" olarak açılacakmış ama karakter sınırına takılmış sanırım.
dünyada en sevmediğiniz, en nefret ettiğiniz insan bile olsa bir kez daha düşünseniz keşke böyle başlıklar açmadan. onlarca kameranın olduğu statta böyle bir şeyin olması ve bunun kameraya yansımaması mümkün mü? neden kendinize böyle şeyler yapıyorsunuz?
06.12.2017 · 39. sıra
ravinrabbid
05.12.2017 10:15