"bir çok oyuncudur. şener şen'de mimik kullanımı, role girme filan yoktur. bütün rollerinde aynı adamı oynar. malesef."
bunu yazan insanla biz aynı oksijeni yakıyoruz inanılmaz.
badi ekrem ve maho ağa'nın aynı mimikleri varmış
banker yakup ve vecihi aynı mimikleri kullanmış
tövbe estağfurullah namuslu filminde aynı anda hem namuslu hem namussuz adam aynı mimikleri kullanmış ya
milyarder filminde aile babası ve banker yakup'la aynı mimikler izlemişiz.
neşeli günler ziya ve bizim ailede saf ustabaşı aynıymış.
yuh artık, yuh
eşkıya, züğürt ağa, çıplak vatandaş daha niceleri ayıp, vallahi ustaya ayıp. role girmek yok diyor ya...
edit: aile şerefi yazmışım, bizim aile olarak düzelttim
16.07.2021 · 37. sıra
infelix puella
15.07.2021 00:42 ~ 10:25