şehsuvar kitap okuyordu, tanrıverdi okumuyordu.
şesu ofis boy olmaktan çok öteydi; her konuda bilgili ve bilinçliydi. tanrıverdi'de bilgi birikim yoktu.
şesu komikti; sonra, anam anam diyim ben size kendine özgü lafları vardı. oysa tanrıverdi komik değildi. :(
şesut dizide ana karakterler kadar yer alıyordu; tanrıverdi figüranlıktan öteye geçemedi.
şehsuvar büyüktür tanrıverdi.
27.01.2024 · 21. sıra
sevsene beni ne olur
26.01.2024 00:25