şahsen benim değil, kendi evlatlarını ölüme gönderen adamın elini sıkıp, ölmesin artık çocuklar yeter! diyene yuhalayan, yumurta atan şehit yakınlarını, 8 tane arkadaşlarını toprağa verdikleri gün utanmadan pankart açıp tayyip'in damadının düğününü kutlayıp yalakalık yapan pezevenkleri gördükçe, benim umrumda olmuyor valla, herkes hak ettiğini yaşıyor...
Sık geçen başlıklar
şehitlerin kimsenin umurunda olmadığı gerçeği 2
ekşi'de gör
"sen rahat dolaş diye, evinde rahat uyu diye şehit oluyorlar."
yok böyle bir şey.
örneğin, geçtiğimiz gün * hayatını kaybeden sekiz arkadaşımız eğer ölmeseydi, yine evimizde rahat uyumaya devam edecektik. sınırdan içeri giren, her geçtiği yeri hakimiyeti altına alarak merkeze doğru ilerleyen bir düşman akını ve bu düşman akınını durdurmak için şehit olmuş insanlar yok.
evet şehitler, yakınlarından başka kimsenin umurunda değil.
umurunda olanlar gibi görünenler de şehit kanından beslenenler zaten.
"şehitler ölmez vatan bölünmez" diye slogan atıp, hayatına devam edenler.
savaşın neden otuz seneden fazla devam ettiğini, neden bitmediğini, kimlerin savaştan nemalandığını, sorumluları sorgulamak gibi bir şey yok.
şehitlerin kimsenin umurunda olmadığı gerçeğinden bir sonraki aşama, şehitlerin aslında gerçek anlamıyla, yani peygamberden sonraki en yüksek makam olan anlamda şehit olmadıkları, fakat yetkililerin şehit yakınlarını "oğlunuz şehit oldu, peygamber ağuşunu açmış bekliyor" kılıfıyla oyalaması gerçeği var. o şehit dediğiniz insanlar devletin istediğinde yaptığı, istemediğinde yapmadığı bir savaşta hayatını kaybeden devlet personeli sadece.
yok böyle bir şey.
örneğin, geçtiğimiz gün * hayatını kaybeden sekiz arkadaşımız eğer ölmeseydi, yine evimizde rahat uyumaya devam edecektik. sınırdan içeri giren, her geçtiği yeri hakimiyeti altına alarak merkeze doğru ilerleyen bir düşman akını ve bu düşman akınını durdurmak için şehit olmuş insanlar yok.
evet şehitler, yakınlarından başka kimsenin umurunda değil.
umurunda olanlar gibi görünenler de şehit kanından beslenenler zaten.
"şehitler ölmez vatan bölünmez" diye slogan atıp, hayatına devam edenler.
savaşın neden otuz seneden fazla devam ettiğini, neden bitmediğini, kimlerin savaştan nemalandığını, sorumluları sorgulamak gibi bir şey yok.
şehitlerin kimsenin umurunda olmadığı gerçeğinden bir sonraki aşama, şehitlerin aslında gerçek anlamıyla, yani peygamberden sonraki en yüksek makam olan anlamda şehit olmadıkları, fakat yetkililerin şehit yakınlarını "oğlunuz şehit oldu, peygamber ağuşunu açmış bekliyor" kılıfıyla oyalaması gerçeği var. o şehit dediğiniz insanlar devletin istediğinde yaptığı, istemediğinde yapmadığı bir savaşta hayatını kaybeden devlet personeli sadece.