az önce gece hattında izlediğim baba. metanetini şok olmasıyla bağdaştırmıştım videoyu izlerken ama az önce canlı yayında izlerken olayı şova dönüştürdüğünü düşünmeye başladım. bir kaç anektod takıldı gözüme. askerlikten ihraç edilmiş bir adam ve nedenini söylemedi, soruyu geçiştirdi. çok konuşulduğunu ima eden muhabire (gülerek) hanım değil de ben biraz daha dikkat çektim gibilerinden bişeyler dedi. en önemlisi ise metanetini neye borçlu olduğunu soran muhabire, imam hatip mezunu olduğunu söyledi soruyla alakasız.
kimse kusura bakmasın şehit olan çocuk bir yana bu adama zerre saygı duymadım. kendi annem babam arkamdan böyle bişey söyleseydi onları da affetmezdim. kaybettin ya, öldü yani dönüşü yok, cennete gideceğinden emin bile olsan bu yaşta kaybettiğin çocuğun için böyle diyemezsin. bunun vatan sevgisi vs ile alakası yok. ilahlaştırmayın şöyle şeyleri. sadece çocuğa üzüldüm allah rahmet eylesin.
29.06.2017 · 45. sıra
daydreammez
28.06.2017 00:15