Sık geçen başlıklar

şehirlerin kurtuluş y. kutlamasına karşıyım 1

ekşi'de gör
aga bu nedir? dertleri ne acaba? yoksa, ülkeyi işgal eden kafirin tarafını tutuyorlar da, kutlamalar esnasında kafirin yenilip kovulmasının dile getiriliyor oluşu mu zorlarına gidiyor da ondan mı kıllanıyorlar bu duruma?

düşmanı siktir edip kovmuşuz, niye kutlamayalım? hem böyle etkinlikler milletin manevi duygularını da ayakta tutar bunu bilmiyorlar mı?

neyse, kutlamasınlar abi kutlamasınlar. fetih metih diyor, fethi de kutlamayın siz. fatih gibi ileri görüşlü, medeni, çağdaş adamı seviyor olmanız da garip bir şey. siz gidin, osmanlının parçalanışını ve kafire esir düşüşünü kutlayın, size layık olan budur.

türk milletinin kurtuluşundan bile kıllanıyorlarsa, vardır bunun altında bir çapanoğlu.