Sık geçen başlıklar

şehirlerarası yoldaki küçük yerleşim 2

ekşi'de gör
bana dekor gibi gelir. orada insalar sıkışmış ve sadece senin geçtiğin zamanda gördüklerin için figüranlık yapıyor gibi gelir.
hep geçerken çok merak etmişimdir. bu insanlar ne yapıyor zamanlarını nasıl geçiriyorlar diye. minik minik yerler, belli az hane olduğu. nasıl geçiyor tüm zamanları? orada nasıl yaşar ben gibi biri? tüm hareketlilik sadece o yolda mı oluyor?

bir gün gerçekten çekip kenara gidip tanışmak istiyorum. inşallah sonum yakup kadri'nin yaban'ına benzemez.