Sık geçen başlıklar

şebnem paker'in türkiye'nin en güzel kadını olması 1

ekşi'de gör
şebnem paker kim mi? şebnem paker türkiye'yi eurovision'da temsil eden en güzel şarkıyı seslendirmiş kadındır sevgili ergen yazarlar... ve evet çok da zarif çok da güzel kadındır.

90'lar da çocukluğunu yaşamış bir çok kişi için de ayrı yeri olur. estetik'in onun, bunun çok da yaygın olmadığı zamanlar hani... türkiye'nin yerinin batı toplumlarında ne halde olduğunu çoğumuz biliyoruzdur... bu kadın bizim imajımızı bile bambaşka bir yere götüren bir hamle yapmıştır. bir tabuyu yıkmıştır. belki de 1. olacak şarkı o ön yargıyla mücadele edilerek 3.cülük elde edilmişti. ileri ki yıllarda sertab'ın 1.lik kazanmasına da zemin hazırlamıştır aslında...

ama görüyorsunuz yani değeri bilinmeyenlerdendir tabii ki. buradaki arkadaşların tanıdığı veya güzel gördüğü kişiler dizi oyuncuları, youtube fenomenleri ya da yeni nesil şişirilmiş şarkıcılardan ibaret olduğu için boşa konuşuyorum tabii.