(bkz: dislike'ını verdim güzel kardeşim)
telefonumda üç farklı youtube hesabı açık. üşenmedim, üçüyle de verdim hem de.
yanlış anlama. seni bu işten soğutmak için yaptım bunu. çünkü şarkından anlaşılıyor ki müzikle uğraşman ne sana ne de bize faydalı.
bombok açıkçası. amatör mamatör diyerek şirin gözükmeye de çalışma.
leş gibi, sik gibi.
herkes müzisyen olamaz, olmamalı. bence sen de olmamalısın, engellenmelisin, önüne taşlar, engeller koyulmalı.
ideoloji karmasasi yasayan cocuk
15.05.2020 03:51 ~ 03:53