internet’ten tanistigim 30’lu yaslarinda hemsire bir hanimefendi aksam yemegi boyunca viskiye bayildigini anlatti durdu.
aksam eve geldik.
simdi viski seviyorum diyen hatun enderdir bilirsiniz. oyle olunca ben de aska geldim. bir jest yapayim dedim ve daha sisesini bile acmadigim 18 yasinda bir single malt cikardim (glenfiddich). ayni rafta yaninda da gecenlerde tekel’den aldigim jack daniels duruyordu.
tam o anda “jack’e kiyamadin galiba” lafini duymamla beraber, acmak uzere oldugum glenfiddich sisesini yerine koymam bir oldu.
“haklisin yaaa” dedim jack’i elime alip. “kopegin olsun senin jack!”.
01.02.2024 · 29. sıra
acerbilogica
31.01.2024 12:08 ~ 17:23