gece gece içimi acıtan trafik kazası. hassas bünyelere sahip olanlar izlemesin zira video küçük bir kız çocuğunun en az 30 metre savrulmasını içeriyor.
yanyana durmalarından anladığım kadarıyla yanındaki adam muhtemelen kızın ebeveyni. ah be abicim keşke sen karşıya geçerken kızın elinden tutsaydın ya da biraz daha bekleseydiniz, ne kadar üzülmüşsündür şimdi. allah yardımcın olsun.
son olarak şehir içi yarış yapan orul orul orospu çocuklarına sesleniyorum; inşallah en kısa sürede hepiniz geberirsiniz. he gebermeniz de öyle kazayla falan değil araç içinde kalp krizi falan geçirerek olsun, kaza yaptığınızda zarar verdiğiniz kaldırım taşına bile üzülürüm çünkü.
28.01.2021 · 10. sıra
konan asik
27.01.2021 00:48