Sık geçen başlıklar

şampuanın 680 birime satıldığı ülke 1

ekşi'de gör
yukarıda bi arkadaş mercedes'in pahalı olmasını da devlete suç bulacaklar neredeyse diye dalga geçmiş kendince de, ben gayette hükümette buluyorum o suçu bro.

vergisiz fiyatı 800.000 tl olan aracın liste fiyatı 1.700.000tl. 43000 dolarlık araba alt tarafı. vergisiz fiyatı 1.200.000tl olan 64000 dolarlık aracın liste fiyatı 3.500.000tl.
bu vergi oranları, bu kur seviyesi bu hükümetin suçu değil mi?

bu kadar basit neden sonuç ilişkisini kuramayan insanlar oy veriyor bir de...