Sık geçen başlıklar

şampiyonların kupası müzesinde olur 2

ekşi'de gör
galatasaray pankart ile sahaya çıktı, sonrasında ne oldu, kendi stadlarında gs forması yakmadılar mı? öyle sokarlar adama lafı, kimse de ağlamasın yok istanbulluları kardeş yaptık cart curt diye.