Sık geçen başlıklar

şaka maka enflasyonun düşmüş olması 1

ekşi'de gör
benim enflasyon ölçerim süt ve süt ürünleri, öyle akp gibi dış kapının mandalıyla ölçmüyoruz, süt peynir yoğurt vs. fiyatları yükselmeye devam ettiğine göre enflasyon düşmüş de diyemezsiniz, dezenformasyon yaymayın algıcı şahaplar.

not: düzelttim çünkü sanki enflasyonun düşmesiyle fiyatlar düşecekmiş gibi anlaşılıyordu yazdığımdan, düşmeyecek ama hiç değilse bu manyak hızla artmayacak.