en ufak memnuniyetsizlikte doktor bıçaklayan, darp eden halkın hak ettiği olay. sağlık hizmeti bile çok bu ülkedeki dağ ayılarına.
tıp okuyabilmek için it gibi çalış; 6 sene üniversite oku, mecburi hizmetini yap, uzmanlık istiyorsan tus gibi manyak zor bi sınava hazırlan… sonuç? o kadar emeğin karşılığı 3 kuruş maaş, üstüne dediğim gibi hastalar tarafından şiddet; pandemide istifa yasağı, günlerce süren nöbetler. bahsettiğim uzun süreçten keyif alan adam bile 2 gün sabrediyorsa şanslıyız.
09.02.2022 · 13. sıra
ceydadiyebilirsiniz
08.02.2022 08:35 ~ 09:23