Sık geçen başlıklar

şaka maka benzinin 7 lira olması 1

ekşi'de gör
dün 380 tl vererek depoyu doldurdum , ilk çok geldi ama sonra biraz düşündüm ve inşallah 10 tl olur diyorum .