Sık geçen başlıklar

şaka maka ülkede ateizmin %50'lere varması 2

ekşi'de gör
hiç şaşırtmıyor, daha bugün islami relief'in reklamını gördüm avrupa yayını yapan türk kanallarından bir tanesinde. artık sadece bayram seyranda da değil kış yardımı da istiyor.

hem de 50 €.

koskoca unicef 5€ istiyor, islami relif 50 € istiyor.
saat ücretim 22€ size kkuruş yok!

koskoca bir hassiktirle ugurlariz bu tüccarlari.

ateizm bir de antinatalizm le harmanlanirsa tadından yenmez.
henüz doğru olmayan, doğru olma yönünde ilerleyen önerme. dünyada bilimsel metodolojinin popülerlik kazanmasıyla, yorumlama ve bakış açısının evrileceği doğal yönelim de bu olacaktır. öte yandan teolojik öğretilerin uzağında insanın vicdani ve ruhsal derinliği her zaman yaratıcı algısını azalsada muhafaza edecektir ve kanımca etmelidir de. tanrı sevgidir.