ben bir sıkıntı görmedim yazdıklarında. abi biz zaten bu fikir özgürlüğü konusu yüzünden kemal'e vermiyor muyuz oyumuzu?
sen demiş siz dememiş diye ne bu tantana sen ulan ne var bunda? küfür mü var? aşağılamış mı yoo...
hakaret yok bir şey yok sitem var isyan var ve şu sıralar herkes gibi biraz da kızgın e haklı değil mi?
kraldan çok kralcı olan herkes ayıplanmalı asıl.
fikrini beyan etmiş ve bence haklı.. şahan da bizim gibi muhalefetin yönetimi, iktidarı almasını istiyor.
aman diyeyim daha önce yazdıklarıma bakmadan beni de troll diye etiketlemeyin :)
şu yazdıklarını kk okusa tepki vermez hatta haklı bile bulur ama kraldan çok kralcılar yaygara yapmış.
bu arada şahan buraları okumuyodur boşuna kendinizi doldurmayın.
20.05.2023 · 2. sıra
dinle bi
19.05.2023 03:39 ~ 13:23