Sık geçen başlıklar

şafak sezer filmlerine gitmeyin kampanyası 1

ekşi'de gör
sadece kendisiyle kalmış olsa belki bu kadar derdimin olmayacağı ama filmlerinde kullandığı komedi(!) ile topluma aşıladığı magandalıkın bir gün sokakta benim ya da sevdiklerimin karşısına çıkıp ölümüme/ölümüne neden olmasından çok pis tırstığım için bir an evvel ses getirmesini umduğum akım.

edit: forumda yazılanlardan emin olamadığım için linki kaldırdım.