adam sizin geçim sıkıntısı çekmenize sebep olan düzenin aktörlerinden birinin avukatı.
helal para filan kazandığına inanmıyorum.
üzüldüm, yıkıldım vb. yazanların nasıl böyle düşündüklerine anlam veremiyorum.
mafya dediğin şey insanın malına, emeğine, canına çöken ve bu şekilde para kazanan bir oluşum ve adam mafya avukatı.
edit: kına yakarsın yazanlar var. psikopat değilim ki insan öldü diye sevineyim. küçük kızları da varmış yazık olmuş. ama daha bugün fabrikada makineye sıkışarak feci şekilde can veren işçiye çok daha fazla üzüldüm.
28.01.2022 · 14. sıra
kardesim ayip degil mi bu yaptigin
27.01.2022 09:23 ~ 17:51