Sık geçen başlıklar

ışid'in seks yapmak istemeyen 19 kadını öldürmesi 1

ekşi'de gör
islam coğrafyasının berbat bir durumda olduğu ortada. benim anlamadıgım; savaş dışında adam öldürmeyi yasaklayan, zina yapmaya karşı çıkan, ilim farzdır diyen bir dinin coğrafyası neden bu kadar berbat bir halde.

reform diyenler var.. reformu kim yapacak lan? kendisini orta doğu lideri olarak gören tayyip mi, kafa kesen ışid mi, amerikan uşağı araplar mı, savaştan başını kaldıramayan filistin halkı mı? kim??

önce bir rönesans olsun, sanatta, bilimde ilerleyelim de reform zaten olur.

sanırım bu da yeni suku kasma tekniği;
(bkz: görçök öslöm bö döğöl)