'hay allah razı olsun ya götümüzden sikmeyeceklermiş' dediğim fetvası.
nedir bu vajinadan alıp veremedikleri anlamadım , yahu aç doyursalar , hayır yapsalar , fakir fukaraya yardım etseler anlayacağım ama işleri güçleri asmak , kesmek , sokmak , yakmak. tanrı'nın adaleti bu mudur?!
31.12.2015 · 49. sıra
elmalipense
30.12.2015 14:20 ~ 14:22