Sık geçen başlıklar

ışid'e kaçan türbanlı bacılar 1

ekşi'de gör
"çocuğunun beynini bebeklikten itibaren yıka, sonra da ışid'çi oldu diye ağla" cümlesinin kurulmasına vesile kızlardır.

anne babalara tavsiyem, çocuklarınızın beynini küçükken yıkamayın, sonra düzelmesi zor olur, bırakın yolunu kendi çizsin. inançsa inanç, doğruysa doğru... bu çocuklara seçim hakkı tanımamışsınız, sonra da ışid'çi oldukar diye ağlıyorsunuz. hem size, hem çocuklara yazık.