Sık geçen başlıklar

ütüyü fişte mi unuttum hissi 2

ekşi'de gör
daha önce defalarca fişte unuttuğum için, ütü yaptığımda, fişten çıkarma anını kafamın içinde fotoğraf çekiyorum ve arşivliyorum.
ütüyü takmış olduğum fişten daha uzak bir yere götürüp koyuyorum, bak buraya koydum diyorum kendime.
sonra gelen ütüyü fişte mi unuttum hissine karşı, işte kafamın içindeki kanıtlar diyorum.

sayısını bilmediğim kereler çok ütüyü fişte, çaydanlığı ocakta, anahtarı kapının üzerinde, cüzdanımı sağda solda unuttum. başıma kötü bir sey gelmedi. bir güç beni kesinlikle koruyor olmalı inancım o günlerden kalma...
açılın, kesin çözüm;

ütüyü fişten çektim mi, ocağın altını kapattım mı, tost makinası açık kalmış olabilir mi? bu ve bunun gibi insanın içini kemiren , kaygıyı tetikleyen, yeri geldiğinde zaman kaybı yaratıp eve geri gönderen sorular için en iyi taktik,
“ saçma kelime” kullanımıdır.
ütünün fişini çekerken içinizden “ çükübik” deyin,
ocağın altını kapatırken “fikibok” deyin ya da kafanızdan bir kelime uydurun. daha sonra dışarı çıktığınızda bu kelime aklınıza gelecek ve fişi çektiğinizi ya da ocağı kapattığınızı hatırlayacaksınız.