Sık geçen başlıklar

üstün dökmen 1

ekşi'de gör
ne güzel söyledi ya:

“pandemi döneminde herkes mutasyon diyor. mutasyon denilince aklınıza ilk ne geliyor? tabiki evrim geliyor. ama biyoloji derslerinde evrim anlatmak yasak”

gerçekten eğitim sistemindeki tüm durumu özetleyen bir konuşma.