ne güzel söyledi ya:
“pandemi döneminde herkes mutasyon diyor. mutasyon denilince aklınıza ilk ne geliyor? tabiki evrim geliyor. ama biyoloji derslerinde evrim anlatmak yasak”
gerçekten eğitim sistemindeki tüm durumu özetleyen bir konuşma.
15.05.2021 · 27. sıra
yagia
14.05.2021 21:02 ~ 21:08