Sık geçen başlıklar

üstü kirli diye minibüste oturtulmayan işçi 1

ekşi'de gör
arkadaşlar kimse gereksiz popülizm yapmasın bence. şoför açıklamasını da yapmış. "koltuklar pis olunca da beni şikayet ediyorsunuz bu sefer" diyor bugün bi inşaat işçisi 7 8 liradan aşağı para almıyordur. evine gidip gelirken üstünü değiştirsin çok zor bir şey değil. metrobüse böyle üstü başı pis insan binse, hadi üstünü başını geçtim gayri ihtiyari terleyen insanları bile itin götüne sokup çıkardınız. ayrıca popülizme kurban giden muğla büyükşehir belediyesi, yazıklar olsun ahmet aras yazıklar olsun osman gürün. belki de şuan o şoför o işçiden çok daha zorda.

edit: #130898882 arkadaşımızın entrysinde paylaştığı iletişim bilgilerini kullanarak belki şoför arkadaşımızın işene geri dönmesi için yardımcı olabiliriz arkadaşlar.