(#62763493)
olm ne güzel lan.
isveç gibi bir yerde üst komşun da türk.
sanırım olay isveç'te türk mahallesinde geçiyor.
kahramanımız da 2009'dan beri isveçte.
ama burcu 10 yıl önce "abi" diye ders çalışmaya geliyormuş.
demek 2006 yılında türkiye'de beraberlerdi.
ne güzel, göçler bile altlı üstlü yaşanıyor.
e şimdi kahramanımız kesin dönüş yapacak ya; burcu da geliyor bence. çünkü bornova'nın en sağlam hatunlarından olmaya aday olmuş bile.
bence şimdiden söyle de, gene üst katına taşınsın burcu.
06.09.2016 · 16. sıra
yirmiikikasim
09:58 ~ 10:00