hani böyle diyorlar ya avmler cafeler dolu aç insan yok ekonomi iyi diye. böyle diyenlerin halinin bu yaşlı çiftten beter olmasını istiyorum. bu ülkenin gerçeklerini görmeyen körelmiş vicdanlarınıza karşı bende 1 gram anlayış kalmadı.
umarım en kısa zamanda bir devlet ya da belediye el koyup, bir huzurevine yerleştirir dediğim çift.
gerçekten çok üzücü
29.09.2023 · 10. sıra
cok guzel peynirim var abla
28.09.2023 16:29 ~ 16:31