Sık geçen başlıklar

üretim yoksa bu kadar insan ne yapıyor 1

ekşi'de gör
yabancı firmaların burada kurdukları fabrika ya da şirketlerde onlar için düşük ücretlerle çalışıp, kendi ülkesine bir şey kazandıramadan emek harcıyorlar. avrupalı bir şirket düşünüyor taşınıyor diyor ki ben bu fabrika/şirketi burada açsam bir adama vereceğim parayla türkiye'de üç adam çalıştırabilirim. sonrası ver mehteri...