üniversitede uykusunu alan insan var mıydı ki?
4 sene ben sürekli esnedim.
kim uyudu fosur fosur çıksın ortaya.
tanım: çok şey kaçırmış olan insandır. yazık maviyi de görmemiş. hüzünç.
23.02.2017 · 8. sıra
hissiz histolog
22.02.2017 00:31