Sık geçen başlıklar

üniversitede en düşük not alınan ders 2

ekşi'de gör
istatistikti benim. 20 almıştım vizeden , hala utanırım düşündükçe. çok zorlanmıştım o derste.
akışkanlar mekaniği
dersin profuyla aramız pek iyiydi! çok severdik birbirimizi.
4 dönem 4 vize 4 final 4 bütünleme üst üste 07 almıştım