Sık geçen başlıklar

üniversite mezunlarına 2 oy hakkı verilmesi 1

ekşi'de gör
ne komik insanlarsınız… akademisyenler daha kendi özerk üniversitelerinin rektörünü seçemiyor…

öğrenciler ise daha ders seçemiyor…