üniversitede derse devam etme, sonra yalvara yalvara topladığın notlarla ders geçmek için uğraş ya da daha kolayı var kopya çek. nasılsa yakalanmadıktan sonra sorun değil. işe gitme, ama maaş versinler diye bekle. bekle koçum, hayat hep senin paşa keyfine göre olacak. bırak üniversiteyi, rahat rahat züppeliğine devam et sen.
Sık geçen başlıklar
üniversite öğrencisini devamsızlıktan bırakmak 3
ekşi'de göreğitim-öğretim ve sınav yönetmeliği gereğidir. sorsan herkes hukuk devleti olmamızı istiyor ama kurallar kendisine uygulansın istemiyor.
baba parasıyla 30 yaşına kadar geçinenlerin haklı bulduğu durum. ben 16 yaşımda üniversitye(kimilerine göre çok iyi bir üniversite, kimilerine göre orta derece) girdim, bir sene daha hazırlanma gibi bir lükse sahip değildim. ve aynı dönemde aileme bakmak için işe başladım. çünkü hiçbir gelir kaynakları yoktu. bunu söylediğimde insanlara garip geliyordu. 2 küçük kardeşim ve annemle birlikte yaşıyordum ve çalışabilecek durumda olan tek kişi bendim. çünkü annemin kardeşlerimle ilgilenmesi gerekiyordu. hocalara durumumu anlattım, ancak çoğu onların problemi olmadığını söyledi. kendini acındırmaya çalışmaktan nefret ederim zaten. 27 yaşındayım ve bu sene son senem, yani hala okuyorum. ama artık kardeşlerim büyüdü ve başlarının çaresine bakacak yaşa geldiler. okula geri döndüm sonuç olarak ve son 4 senedir de firesiz okuyorum.
hazırlık sınıfında devamsızlıktan dolayı, normalde 1 final ve 2 telafi olmak üzere, 3 sınav hakkı varken sadece en sonuncusuna girme hakkım oldu. neyse ki, geçbildim. ama daha sonrasında aynı durum söz konusu olmadı ve sınavlara alınmadım haliyle. ben de koyverdim bir süre sonra. öğrenci affı çıkmasa geri dönemeyecektim ve o kadar senem boşuna gitmiş olacaktı. tüm bunlar bu saçma sistem yüzünden. devam durumu egosundan başka hiçbir özelliği olmayan hocaların en sevdiği uygulama. hatta derse yarısından itibaren bile almaz bazıları. çok yazdım ve alakasız olmuş da olabilir. bu konuda doluyum, o yüzden yazacak çok şey geliyor aklıma ve toparlayamıyorum. okuyan varsa, kusura bakmasın. esen kalın.
hazırlık sınıfında devamsızlıktan dolayı, normalde 1 final ve 2 telafi olmak üzere, 3 sınav hakkı varken sadece en sonuncusuna girme hakkım oldu. neyse ki, geçbildim. ama daha sonrasında aynı durum söz konusu olmadı ve sınavlara alınmadım haliyle. ben de koyverdim bir süre sonra. öğrenci affı çıkmasa geri dönemeyecektim ve o kadar senem boşuna gitmiş olacaktı. tüm bunlar bu saçma sistem yüzünden. devam durumu egosundan başka hiçbir özelliği olmayan hocaların en sevdiği uygulama. hatta derse yarısından itibaren bile almaz bazıları. çok yazdım ve alakasız olmuş da olabilir. bu konuda doluyum, o yüzden yazacak çok şey geliyor aklıma ve toparlayamıyorum. okuyan varsa, kusura bakmasın. esen kalın.