Sık geçen başlıklar

ünililerin online eğitim istememesinin asıl nedeni 2

ekşi'de gör
pandemide benim it gibi çalışıp tek başıma şerefimle onurumla aman kimsenin hakkına girmeyeyim diyerek girdiğim sınava adamın 3 avukata ayrı ayrı para vererek girmesi. berikinin tanıdık hâkim-savcıyla girmesi. çünkü o beyinsiz fakültede olsa o sınavı veremeyecek fakat online eğitimde böyle paşa paşa geçecek. sebebim budur ey ümmeti muhammed, yeterli midir?
(bkz: mal beyanı)

edit: yapma ihtiyacı hissettim, siz ne istiyorsunuz bu gençlerden ya ? bu öğrenciler hayatını yaşamasın mı, kafeye gidip iki kahve içmek mi lüks ? bu öğrenciler şimdi gezip tozmayacaksa ne zaman yapacak arkadaşlar. bu ülkenin evlatlarına hiçbir şeyi hak görmüyorsunuz, istiyorsunuz ki herkes sizin gibi sefil yaşasın. ben, evde doğalgaz açmamak için starbucks gibi kahve içmek zorunda olunmadığı ve internetin olduğu yerlerde ders çalışan öğrenciler de biliyorum. sizin yüzünüzden ülkenin parlak gençleri yurtdışına kaçıyor. yazıktır günahtır ya.

çıkar telefonunu göster diyen dayıdan farkı yoktur başlık sahibinin.