Sık geçen başlıklar

ümit özdağ'ın reyhanlı nüfus müdürlüğü paylaşımı 1

ekşi'de gör
çok değil 20-25 yıl sonra bu yeni doğan bebekler büyüyüp bir de onlar çocuk yaptığında işte o zaman durumun vehameti ortaya çıkacak. türk halkı, türkiye'de azınlık olacağı günleri görecek.

edit: bazı arkadaşlar diyor ki “bu veriler istatistiksel olarak hiçbir anlam ifade etmez.” açın o zaman kaç milyon suriyeli bu ülkede var ve doğurganlık hızına bakın.

2018 yılında gerçekleştirilen türkiye nüfus ve sağlık araştırması (tnsa-2018) verileri

doğurganlık hızı: 5.3, sene 2018.

görsel

görsel

siz oturduğunuz rezidanslardan nasıl çoğaldıklarını göremezsiniz. biraz arka mahallelere inerek bu grafiklerin kat ve kat üstünde olduğunu kendi gözlerinizle göreceksiniz.

edit 2: bir de böyle yazanlar var:

görsel

tercih sizin. sen öyle diyorsan öyle olsun.
ama ben hiç ammar el bekir isminde bir türk görmedim. yine de sen bilirsin.

edit 3: faşist olduk aq.