Sık geçen başlıklar

ümit özdağ'ın milleti iç savaşa sürüklüyor oluşu 1

ekşi'de gör
göte göt demesi birilerinin zoruna gitmiş anlaşılan.
kendi yurttaşın çadırda sokakta ölürken, suriyelilerin kız yurdunda nargile partisi yapması hoşunuza mı gidiyor?

edit: çok özür dilerim. suriyelilere nargile vermemişler. zavallıcıklar yurt yataklarında nargilesiz yatıyorlarmış. türko da çadırda donmaya gönül rahatlığıyla devam edebilir.