Sık geçen başlıklar

ümit özdağ'ın darpçıları tebrik etmesi 1

ekşi'de gör
"yanlış bir hareketti, keşke saygı duruşu bitince dövseydi" yorumuyla yarmistir.

puhahhahaha ya.