Sık geçen başlıklar

ümit özdağ'ın bahçeli'den tırsması 1

ekşi'de gör
bir hevesle açtığım yayında tam bu konuya denk geldim. şimdi küsküyü verir mehmet bahçeli’ye dedim ama “bahçeli’nin o sözleri bana söylediğine inanmıyorum” dedi. sik gibi kaldım ekran karşısında.

bu nedir şimdi yani? gücün muhalefete mi? niyetin nedir?