“1970'lerde tüp kuyruğu vardı. çünkü biz kıbrıs'ta devlet kurmuştuk kardeşim. siz ne kurdunuz da neyin bedelini ödüyoruz? siz ege'de ada kaybettiniz.”
ümit özdağ | 05.03.2024
haklısın bayağı bir akpliymiş.
08.03.2024 · 7. sıra
tyroonn
06.03.2024 23:32 ~ 23:34