zokayı yutuyorum, ülkemde mülteci istemiyorum. 10 milyon mülteciyi barındırmak için hiç bir mantık, fikir, bahane duymak istemiyorum. ırkçılıksa ırkçıyım. bu konuda da gayet netim.
edit: hükümetin hiç bir kurumunun açıklamalarına itimat etmiyorum. yargı bağımsızlığına inanmıyorum. devlete güvenmiyorum. bizi bu hale siz getirdiniz.
16.06.2022 · 6. sıra
babayarisi
15.06.2022 01:22 ~ 09:40